هنرمندان برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری پای کار بیایند
هنرمندان براي تحقق فرمان مقام معظم رهبري پاي کار بيايند
امام جمعه میناب:

هنرمندان برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری پای کار بیایند

حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبري(حفظه الله) بر موضوع جهاد تبيين، از هنرمندان و همه کساني که بهره اي از هنر دارند، خواست در راستاي تحقق اين فرمان رهبري پاي کار بيايند.
شناسه خبر : 36025 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین « محسن ابراهیمی » در آیین اختتامیه ششمین جشنواره سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و تجلیل از برترین های فهمای 1400 شهرستان میناب ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون ها، اظهار کرد: شهرستان میناب در سال جاری با توجه به بهتر شدن شرایط کرونایی شاهد چندین رخداد فرهنگی و هنری بسیار خوب بود.

وی ضمن قدردانی از فعالان فرهنگی کانون ها به جهت استفاده از قالب هنر در برنامه های دینی مذهبی، افزود: هنر هرگاه در خدمت محتوای دینی مذهبی باشد ارزشمند می شود و اگر محتوای آن ضد دینی هم باشد تاثیر منفی زیادی بر جامعه می گذارد.

امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری(حفظه الله) بر موضوع جهاد تبیین، از هنرمندان و همه کسانی که بهره ای از هنر دارند، خواست در راستای تحقق این فرمان رهبری پای کار بیایند.

وی در پایان از اهالی روستای گورزانگ به ویژه جوانان عضو کانون فرهنگی هنری سادات به جهت برگزاری شایسته ششمین جشنواره سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان تشکر کرد.

وی در حاشیه برگزاری این آیین، از حسینیه نوساز محله سادات روستای گورزانگ از توابع بخش بنذرک بازدید کرد.

گفتنی است، روستای گورزانگ 12 شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده که شش شهید آن از محله سادات است.