برترین‌های کانون‌های مساجد بخش سندرک میناب تجلیل شدند
برترين‌هاي کانون‌هاي مساجد بخش سندرک ميناب تجليل شدند

برترین‌های کانون‌های مساجد بخش سندرک میناب تجلیل شدند

همزمان با 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، از برترين هاي کانون هاي بخش سندرک شهرستان ميناب تجليل شد.
شناسه خبر : 35978 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، به مناسبت فرا رسیدن 18 اسفند و شکل گیری کانون های فرهنگی هنری در مساجد در راستای لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، با حضور مسئولان محلی، برترین های کانون های مساجد بخش سندرک مورد تجلیل قرار گرفتند.

« علی شهمرادی »، بخشدار سندرک در این آیین ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون ها، گفت: شکل گیری کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و امروز شاهد اثرگذاری آن ها در عرصه های مختلف هستیم.

وی در ادامه بر تلاش همه متولیان امر بر پرهیز از موازی کاری تاکید کرد و افزود: برای تحقق این هدف، ضرورت تشکیل شورای فرهنگی در بخش سندرک بیش از پیش مشهود است.

بخشدار سندرک همچنین با اشاره به برخی از مشکلات در سطح بخش، عنوان کرد: حل مشکلات مردم در سایه همدلی و تعامل هرچه بیشتر همه دلسوران فرهنگی و اجتماعی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیازمند داشتن بانک کاملی از مشکلات و آسیب ها در محلات مختلف هستیم، گفت: کار آسیب شناسی محلات با باید با محوریت مسجد صورت پذیرد.

« رضا اخلاصی »، شهردار سندرک نیز با تبریک 18 اسفند، از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی منسحم و شناسنامه دار یاد کرد و افزود: شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی از ظرفیت کانون ها استفاده خواهد کرد.

در این آیین که به همت ربط کانون های مساجد بخش سندرک و مدیر کانون یالثارات الحسین(ع) برگزار شد، از « محمد چاکری » مدیر، « عون جمشیدی » رابط و حجت الاسلام « علی اخلاصی » امام جماعت کانون فرهنگی هنری رزمندگان اسلام مسجد ولیعصر(عج) شهر سندرک تجلیل به عمل آمد.

 

از مجموع 61 کانون فرهنگی هنری مساجد بخش سندرک، کانون رزمندگان اسلام پیشرو در امور فرهنگی شهر، تامین برنامه، تولید محتوا و مهمتر از همه اجرای زیبای سرودهای خیابانی، جای خود را در بین جوانان، نوجوانان و خانواده های شهر سندرک باز کرده و مورد رضایت مردم قرار گرفته است.