روستای کردر رضوی تحت آموزش رایگان هنر قرار می‌گیرد
روستاي کردر رضوي تحت آموزش رايگان هنر قرار مي‌گيرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد؛

روستای کردر رضوی تحت آموزش رایگان هنر قرار می‌گیرد

جهانگيري در آيين اختتاميه جشنواره ملي آسمان هشتم طي سخناني اظهار کرد: روستاي کردر رضوي تحت آموزش رايگان هنر قرار مي‌گيرد.
شناسه خبر : 35632 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان هرمزگان، «اسمعیل جهانگیری» در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی روستایی فرهنگی هنری آسمان هشتم در روستای کردر رضوی ضمن تاکید بر پانزده ساله شدن جشنواره آسمان هشتم به میزبانی روستای کردر رضوی گفت: امسال پس از پانزده سال یک جشنواره مکلف و به بلوغ رسیده و بر همین اساس نخستین دوره ملی خود را تجربه می کند.


وی بر حمایت از فعالیتهای مردمی تاکید کرد و افزود: تولیدات و فعالیت های مردمی در تراز انقلاب اسلامی باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.


جهانگیری بیان کرد: زیبایی و تاثیر گذاری آثار جشنواره کردر رضوی در بخش سرود و تاتر بخاطر ضمیر پاک کودکان و نوجوانانی است که پانزده سال آموزش یافته و بر اساس معیارهای انقلاب اسلامی تربیت شده اند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ارزیابی آثار هنری و فرهنگی در صورتی که توسط افراد آشنا به فرهنگ و هنر صورت گیرد می تواند سازنده و جریان ساز باشد که امسال این مساله بخوبی در جشنواره آسمان هشتم مشهود است.


وی افزود:در جنگ نابرابر فرهنگی هنری در مقابل دشمنان آموزش صحیح در تراز انقلاب اسلامی و کادر سازی مناسب نیروها و استراتژی مناسب اثر گذار است و به لطف حق و ائمه اطهار پیروزی همیشه با ما بوده وخواهد بود.