انتخاب بشاگرد به عنوان شهرستان برتر رویداد ملی فهمای 1400/ دو کانون هرمزگان شایسته تقدیر شدند
انتخاب بشاگرد به عنوان شهرستان برتر رويداد ملي فهماي 1400/ دو کانون هرمزگان شايسته تقدير شدند
مدیر ستاد فهمای هرمزگان:

انتخاب بشاگرد به عنوان شهرستان برتر رویداد ملی فهمای 1400/ دو کانون هرمزگان شایسته تقدیر شدند

حجت الاسلام پهلواني از انتخاب بشاگرد از استان هرمزگان به عنوان شهرستان برتر رويداد ملي فهماي 1400 خبرداد.
شناسه خبر : 35388 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

 حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: طرح ملی فهمای 1400 با شعار «به توان مردم» در سطح بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در سومین رویداد ملی فهما پس از بررسی های جامع سامانه‌ای، هیات انتخاب این رویداد ضمن قدردانی از ۴۲۹ شهرستان مشارکت‌کننده در فهما ۱۴۰۰ در مجموع ۱۸ شهرستان را به عنوان شهرستان‌های برتر درپنج سطح و بر اساس تعداد کانون‌های هر شهرستان معرفی کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان گفت: بشاگرد در بین شهرستان های برتر دارای 50 تا 100 کانون قرار گرفت.

پهلوانی ادامه داد: شبکه رابطین فهما که از سال 1398 به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود در سال 1400 با فعالیت 1240 کانون به کار خود ادامه داد و در این بین پس از ارزیابی های کمی و کیفی هیات انتخاب، کانون‌ رابط برتر و شایسته تقدیر در سراسر کشور معرفی شدند.

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری فرقان از شهرستان میناب در جمع کانون های رابط شایسته تقدیر قرار گرفت.

پهلوانی افزود: با پایان یافتن رویداد ملی فهما 1400 و رقابت نزدیک و فشرده بچه‌های مسجد در رواق‌های 12 گانه متشکل از رواق‌های نور، کتاب، دانش، همدلی، فیلم، نمایش، سرود، ترنج، رسانه، قلم، فناوری، کارآفرینی؛ اسامی 121 کانون فرهنگی هنری برگزیده در سراسر کشور اعلام شد.

وی گفت: در این بخش نیز کانون فرهنگی هنری سادات شهرستان میناب در رواق سرود به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.