کانون های مساجد موثرترین مراکز فرهنگی نظام اسلامی هستند
کانون هاي مساجد موثرترين مراکز فرهنگي نظام اسلامي هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

کانون های مساجد موثرترین مراکز فرهنگی نظام اسلامی هستند

جهانگيري از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به عنوان بازوان اجرايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي ياد کرد و گفت: امروز شبکه عظيم کانون ها در سراسر کشور يکي از موثرترين مراکز فرهنگي نظام جمهوري اسلامي به شمار مي رود.
شناسه خبر : 35330 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « اسمعیل جهانگیری » در دیدار با « علی هاشم زاده » مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر شهر رویدر شهرستان بندرخمیر، ضمن قدردانی از فعالیت های درخور توجه این کانون، اظهار کرد: کانون الغدیر با اجرای برنامه های متنوع، اثرگذار و مورد نیاز روز جامعه، پایگاه و مامنی قابل اعتنا برای حضور جوانان در محیط امن مسجد و بهره مندی از برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی است.

وی با اشاره به قدمت کانون فرهنگی هنری الغدیر، افزود: الغدیر یکی از باسابقه ترین کانون های مساجد استان هرمزگان است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد رفع کاستی ها و مشکلات و موفقیت های هرچه بیشتر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ازجمله کانون الغدیر باشیم.

وی بر تعامل و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری با دیگر ارکان مساجد ازجمله پایگاه های بسیج و هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت: همدلی هیات امنا، امام جماعت، فرمانده پایگاه بسیج، مدیرکانون فرهنگی هنری و مسئول هیات مذهبی موجب آبادانی معنوی مسجد و جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان به خانه امن الهی می شود.

« علی هاشم زاده »، مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر شهر رویدر شهرستان بندرخمیر نیز گزارشی جامع از عملکرد این کانون و همچنین کاستی و مشکلات فراروی فعالیت اعضا را ارائه کرد.

گفتنی است؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در این دیدار از گروه سرود کانون فرهنگی هنری الغدیر تجلیل و هدایایی را به اعضای گروه اهدا کرد.