مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از کانون فرهنگی هنری الغدیر رویدر بازدید بعمل آورد
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هرمزگان از کانون فرهنگي هنري الغدير رويدر بازديد بعمل آورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از کانون فرهنگی هنری الغدیر رویدر بازدید بعمل آورد

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هرمزگان ضمن بازديد از کانون فرهنگي هنري الغدير در شهر رويدر در جريان فعاليت‌هاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 35026 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « اسمعیل جهانگیری » با همراهی حجت الاسلام  قنبری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرخمیر در جریان سفر به بخش رویدر،  با حضور در کانون فرهنگی هنری الغدیر واقع در محله دهنو شهر رویدر، از نزدیک با فعالیت‌های انجام‌ گرفته در این کانون آشنا شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در این بازدید با اظهار مسرت از سطح قابل قبول انجام فعالیت‌ها در این کانون اظهار کرد: کمیت و کیفیت فعالیت‌های خلاقانه‌ انجام‌گرفته در این کانون و در شان یک جامعه‌ نبوی و علوی است و می‌تواند الگویی برای سایر کانون‌ها باشد.

 

وی در ادامه همکاری و مشارکت مجدانه‌ کانون با دیگر بخش‌ها از جمله موسسه های فرهنگی و ورزشی، بسیج و سپاه را مایه‌ مباهات دانست و افزود: این که با دست خالی و با همت عالی و توکل به خداوند متعال چنین سرمایه‌ انسانی عظیمی را جذب کرده و در راه تعالی فرهنگی و هنری شهر رویدر گام برمی‌دارید، بسیار ارزشمند و شایسته‌ تکریم است.

 

جهانگیری تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت آن‌چه که شما انجام می‌دهید، شایسته و در شان مسجد است و همان چیزی است که از اسلام ناب انتظار می‌رود.

 

وی همچنین به اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الغدیر محله دهنو شهر رویدر اشاره کرد و گفت: کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده در این کانون قابل تقدیر است، اساسا توجه و اشراف این مجموعه به امر فرهنگ سازی اسلامی خانوارها و در کنار آن بهره گرفتن از شیوه‌های نوین آموزشی یک مزیت محسوب می شود که این کانون به خوبی از آن بهره جسته است.

 

همچنین در این دیدار اعضای فعال کانون به ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه های مختلف پرداختند.

 

یساره از فعالان این کانون اظهار کرد: ما از  سال۱۳۸۲ از دبیرخانه‌ی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مجوز فعالیت خود را اخذ کردیم.

 

یساره ادامه داد: این کانون طی سال‌های گذشته با حضور پرشور و شوق جوانان مومن و متدین اقدامات موثر و سازنده‌ای را در جلب و جذب اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری داشته است.

 

در پایان این بازدید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برای تجهیز امکانات کانون از جمله وسایل سرمایشی، کتاب های جدید و بروز، همچنین اعزام ۴۰ نفر از اعضای کانون به اردوی فرهنگی مشهد مقدس و اهدا جوایز به اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الغدیر رویدر قول مساعدت داد.