نخستین یادواره شهید «محمد البرز» در بخش شمیل بندرعباس برگزار می‌شود
نخستين يادواره شهيد «محمد البرز» در بخش شميل بندرعباس برگزار مي‌شود
با عنوان «آبروی کوچه، افتخار محله»؛

نخستین یادواره شهید «محمد البرز» در بخش شمیل بندرعباس برگزار می‌شود

تني پور، از برگزاري نخستين يادواره شهيد محمد البرز با عنوان «آبروي کوچه، افتخار محله»، همزمان با سالروز شهادت آن شهيد والا مقام، به همت کانون فرهنگي هنري انصارالحجه(عج) در مرکز بخش شميل شهرستان بندرعباس خبر داد.
شناسه خبر : 33657 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

داود تنی پور در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه است.
وی، تجلیل از خانواده معظم شهید، تکریم و بزرگداشت مقام شامخ شهید و ترویج فرهنگ شهادت را از جمله اهداف برگزاری این یادواره ذکر کرد و افزود: سرهنگ پاسدار دکتر ماندگاری در این یادواره پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت به ایراد سخن خواهد پرداخت.


مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل با بیان اینکه این یادواره با اجرای زیبای سجاد غریب شاهی همراه خواهد بود، گفت: ثارالله رحمانی در این برنامه مداحی می کند و عماد ناصری نیز با صوتی دلنشین آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت می کند.


تنی پور، زمان برگزاری یادواره را پنجشنبه دوم دی ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: نخستین یادواره شهید محمد البرز در حسینیه انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل برگزار خواهد شد.


وی عنوان کرد: در این برنامه همچنین از تمثال شهید البرز که بر روی دیواری به متراژ ٢٠ متر مربع توسط کانون تخصصی هنرهای تجسمی انصارالحجه شمیل نقاشی شده است رونمایی می شود.


گفتنی است؛ شهید محمد البرز از شهدای ناجا متولد 1347 در تاریخ 25 آذز 1372 در آب های خليج فارس به درجه رفیع شهادت نایل آمد.