هشت نگین انگشتری متبرک جایزه ویژه برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامّتان در هرمزگان
هشت نگين انگشتري متبرک جايزه ويژه برگزيدگان مسابقات قرآني مدهامّتان در هرمزگان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد:

هشت نگین انگشتری متبرک جایزه ویژه برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامّتان در هرمزگان

حجت الاسلام پهلواني گفت: جوايز ويژه اي ازجمله هشت نگين انگشتري متبرک براي شرکت کنندگان در پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان در استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.
شناسه خبر : 32893 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » اظهار کرد: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

حجت الاسلام پهلوانی گفت: فراخوان این مسابقات از هفتم آبان ماه آغاز شده و علاقمندان تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت شرکت در این مسابقات را دارند.

وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان  ادامه داد: فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شده است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

پهلوانی اضافه کرد:  پس از بارگزاری آثار در سامانه ۶ نفر داور قرآنی متشکل از سه نفر آقا و سه نفر خانم آثار را داوری کرده و امتیاز می دهند و آثار برتر به مرحله کشوری راه می یابند.

وی بیان کرد: امسال بخش جلسات سنتی قرآن کریم مساجد با هدف استعدادیابی به عنوان یک رشته اصلی به این مسابقات افزوده شده و کودکان زیر هفت سال نیز می توانند در این بخش شرکت کنند.

این مقام مسئول به جوایز ویژه این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: علاوه بر در نظر گرفتن جوایز در مرحله کشوری، جوایز ویژه ای نیز در مرحله استانی در نظر گرفته شده است.

پهلوانی با اشاره به جوایز بخش مدیران کانون ها، افزود: به مدیران سه کانون که بیشترین تعداد شرکت کننده را داشته باشند سه نگین انگشتری متبرک حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، سه مدیر برتر بعدی مبلغ۵۰۰ هزار تومان و 10 مدیر برتر بعدی نیز ۲۰ گیگ اینترنت رایگان اهدا خواهد شد.

وی به جوایز بخش شرکت کنندگان نیز اشاره و عنوان کرد: در این بخش نیز پنج نگین انگشتری متبرک حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای شرکت کنندگان در رشته های حفظ کل و جز سی و قرائت و تحقیق، 10 هدیه نقدی به قید قرعه برای شرکت کنندگان در رشته های نماز و مکبری و 50 کارت اینترنت ۲۰ گیگ شش ماهه در نظر گرفته شده است.

کلمات کلیدی: مدهامتان هرمزگان