پنج هزار بسته گوشت گرم بین زلزله زدگان فین توزیع شد
پنج هزار بسته گوشت گرم بين زلزله زدگان فين توزيع شد

پنج هزار بسته گوشت گرم بین زلزله زدگان فین توزیع شد

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان طي مراسمي پنج هزار بسته گوشت گرم را بين نيازمندان مناطق زلزله زده بخش فين شهرستان بندرعباس توزيع کرد.
شناسه خبر : 32865 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در این آیین گفت: 7 هزار و 500 کیلوگرم گوشت گرم در قالب پنج هزار بسته بین نیازمندان مناطق زلزله زده بخش فین توزیع شد.

وی، ارزش هر بسته گوشت گرم توزیع شده را 2 میلیون و 250 هزار ریال اعلام کرد و افزود: موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا در تامین بسته‌های گوشت قرمز با ستاد هماهنگی کانون فرهنگی مساجد استان هرمزگان مشارکت کرده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: زلزله موجب بروز مشکلاتی در حوزه های مختلف ازجمله تهیه اقلام خوراکی برای ساکنان مناطق زلزله زده شد که ستاد هماهنگی کانون های مساجد برای رفع بخشی از این مشکل وارد صحنه شد و پس از شناسایی نیازمندان و تهیه بسته های گوشت اقدام به توزیع آن کرد.

پهلوانی در ادامه با اشاره به اینکه از زمان شیوع کروناویروس کار تهیه و توزیع گوشت گرم بین نیازمندان در دستور کار این ستاد قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1400 تاکنون حدود 10 مرحله توزیع گوشت گرم بین نیازمندان استان هرمزگان انجام شده است.

وی افزود:  هدف اصلی این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه این است که در شرایط بد اقتصادی که بسیاری از مردم توان تامین گوشت ندارند از طرق مختلف در راستای این مهم اقدام کنیم و آن ها هم از این امکان برخوردار شوند.

گفتنی است؛ دو زلزله به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر بعداز ظهر روز یکشنبه ۲۳ آبان، بخش فین بندرعباس را لرزاند.