آغاز ساخت فیلم «به خودمان رحم کنیم» در کانون شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران
آغاز ساخت فيلم «به خودمان رحم کنيم» در کانون شهيد تراهي روستاي سرزه آل مهتران

آغاز ساخت فیلم «به خودمان رحم کنیم» در کانون شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران

راه شبديز خواه گفت: ساخت فيلم کوتاه « به خودمان رحم کنيم » به همت گروه فيلم رخصت کانون فرهنگي هنري شهيد تراهي در روستاي سرزه آل مهتران بخش شميل شهرستان بندرعباس کليد خورد.
شناسه خبر : 32658 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

« کرامت راه شبدیز خواه » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان عنوان کرد: تصویربرداری فیلم کوتاه « به خودمان رحم کنیم » به نویسندگی و کارگردانی کیوان راه شبدیز خواه در زمین های کشاورزی روستای سرزه آل مهتران آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: « به خودمان رحم کنیم »، فیلمی کوتاه با موضوع چالش های اجتماعی است که به موضوع زندگی برخی از افراد که با اعمال خود، نه تنها به آحاد مردم حتی به خودشان و خانواده خود نیز ظلم می کنند، می پردازد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران ادامه داد: گروه تصویربرداری این فیلم، نخستین روز کاری خود را با برداشت صحنه کشاورز از فیلم « به خودمان رحم کنیم » شروع کرد.

وی با بیان اینکه فیلم برداری « به خودمان رحم کنیم » توسط حجت الله مصلح زاده انجام می شود، گفت: کیوان راه شبدیز خواه، مسعود مصلح زاده، ولی الله مصلح زاده، فرشاد استوی، ابوالضل استوی، علی اکبر جاور، یاسین تشکری، روح الله زارعی و عبدالرحیم خف در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

راه شبدیز خواه با اشاره به اینکه کار تصویری برداری این فیلم تا آخر هفته جاری به اتمام  می رسد، افزود: این فیلم سپس توسط هوشنگ نظری وارد مرحله تدوین و صداگذاری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که امید است که فیلم تا پایان دوره فهما ۱۴۰۰ در سایت بچه های مسجد بارگذاری شود.

این فعال فرهنگی هنری با ذکر این نکته که این گام نخست و کوچک در راه فیلم سازی در روستای آل مهتران است و برنامه بلند مدت تجهیز کردن گروه فیلم رخصت در دستور کار قرار دارد، از آمادگی کانون شهید تراهی برای تولید فیلم های سینمایی و جذب بازیگر از تمامی کانون های فرهنگی هنری کشور خبرداد.