معرفی کتاب «مسجد و مسجدی‌ها» در قالب طرح شنبه های با کتاب
معرفي کتاب «مسجد و مسجدي‌ها» در قالب طرح شنبه هاي با کتاب
مدیر کانون فرهنگی هنری علم و دین بندرعباس خبرداد:

معرفی کتاب «مسجد و مسجدی‌ها» در قالب طرح شنبه های با کتاب

الهداديان از اجراي طرح شنبه هاي با کتاب در کانون فرهنگي هنري علم و دين بندرعباس خبرداد و گفت: شنبه هفته جاري در قالب اين طرح، کتاب مسجد و مسجدي ها به دانشجويان دانشگاه جامع هرمزگان معرفي شد.
شناسه خبر : 32644 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

« مالک الهدادیان » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: این طرح با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در قالب فضای مجازی و با محوریت معرفی کتاب برگزار شد.

وی افزود: این طرح با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت است که ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه را دنبال می‌کند و هر هفته یک کتاب مفید معرفی می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری علم و دین بندرعباس گفت: راه‌اندازی پویش شنبه_های با کتاب در فضای مجازی با انتشار عکس اعضای کانون به همراه کتاب معرفی شده هر هفته به منظور ترغیب اعضای کانون به خرید و مطالعه کتاب خوب صورت می پذیرد.

وی افزود:  ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ، افزایش سرانه مطالعه و ترویج نهضت مطالعه مفید، آشنایی با ناشران، نویسندگان و کتاب های مفید و  نیازسنجی مطالعاتی نوجوانان و جوانان و تقویت فعالیت های مردمی و خودجوش در حوزه کتاب و کتابخوانی از اهداف این طرح است.