اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «عروس بیزانس» در سطح کانون‌های مساجد بخش شمیل
اعلام فراخوان مسابقه کتابخواني «عروس بيزانس» در سطح کانون‌هاي مساجد بخش شميل
مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الحجه خبرداد:

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «عروس بیزانس» در سطح کانون‌های مساجد بخش شمیل

تني پور از برگزاري مسابقه کتابخواني «عروس بيزانس» در بين اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد روستاهاي بخش شميل شهرستان بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 32196 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

«داود تنی پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان عنوان کرد: به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه،  مسابقه کتابخوانی «عروس بیزانس» به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه و با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاهای بخش شمیل برگزار می شود.

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری علاقه مند جهت شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به کانون یکی از روستاهای بخش شمیل کتاب « عروس بیزانس » را دریافت کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه بخش شمیل شهرستان بندرعباس ادامه داد: اعضای کانون های مساجد روستاهای بخش شمیل از فردا 27 آبان تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

وی گفت: به نفرات اول تا دهم این مسابقه کتابخوانی، جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

گفتنی است؛ کتاب عروس بیزانس رمان مذهبی به قلم عباس تفکری آرانی و مجید نظیمی آرانی در وصف مادر گرامی امام زمان(عج) است که از تولد مادر امام زمان(عج) تا زمان تولد حضرت مهدی(عج) را روایت می کند.