اعزام نونهالان و نوجوانان عضو کانون انقلاب به اردوی زیارتی سیاحتی درون استانی
اعزام نونهالان و نوجوانان عضو کانون انقلاب به اردوي زيارتي سياحتي درون استاني
امام جماعت کانون فرهنگی هنری انقلاب روستای احمدآباد خبرداد:

اعزام نونهالان و نوجوانان عضو کانون انقلاب به اردوی زیارتی سیاحتی درون استانی

حجت الاسلام مسلمي از اعزام نونهالان و نوجوانان عضو کانون فرهنگي هنري انقلاب روستاي احمد آباد بخش توکهور–هشتبندي به اردوي زيارتي سياحتي درون استاني خبرداد.
شناسه خبر : 31926 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « رضا مسلمی » با اشاره به فلسفه شکل گیری کانون های فرهنگی هنری در دل مساجد، اظهار کرد: کانون ها با هدف جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد به منظور واکسینه کردن آنها در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بوجود آمدند و یکی از راه های جذب اجرای برنامه های جذاب و اثرگذار نظیر اردوهای درون و برون استانی است.

وی افزود: 20 نفر از نونهالان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری انقلاب مسجد روستای احمد آباد دهستان چراغ آباد به اردوی زیارتی تفریحی و آموزشی درون استانی اعزام شدند.

 امام جماعت کانون فرهنگی هنری انقلاب روستای احمدآباد با اشاره به اینکه این اردو به مدت یک روز برگزار شد، عنوان کرد: نونهالان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری انقلاب در این اردو به امامزاده سید سلطان محمد(ع) شهرستان رودان اعزام شدند.

حجت الاسلام مسلمی با بیان اینکه اعزام نونهالان عضو کانون بوسیله یک دستگاه مینی بوس صورت گرفت، گفت: این اردو با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین نونهالان و نوجوانان و جذب بیشتر اعضا به مسجد برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه اردویی که با مشارکت دهیاری روستای احمدآباد برگزار شد، کلاس های عقیدتی و بصیرتی، ورزشی و تفریحی و شاد ویژه رده سنی نونهالان و نوجوانان در نظر گرفته شده بود.