جمع آوری کتاب و مجلات بلااستفاده توسط کانون منتظران فرج
جمع آوري کتاب و مجلات بلااستفاده توسط کانون منتظران فرج
مدیر کانون فرهنگی هنری روستای چهواز شهرستان پارسیان خبرداد:

جمع آوری کتاب و مجلات بلااستفاده توسط کانون منتظران فرج

مرادي از اجراي طرح جمع آوري کتاب، روزنامه و مجلات بلااستفاده و کاغذ باطله توسط کانون فرهنگي هنري منتظران فرج روستاي چهواز در سطح شهرستان پارسيان خبرداد.
شناسه خبر : 31141 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « ابراهیم مرادی » اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ارتقا سرانه مطالعه و جمع آوری و حفظ کتاب های بدون استفاده ازجمله اهداف این طرح است.

وی افزود: کتاب ها و مجلات سالم جمع آوری شده در این طرح در قالب طرح نذر کتاب به صورت امانت در اختیار اعضای کتابخانه کانون قرار می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای چهواز شهرستان پارسیان ادامه داد: از محل درآمد حاصل از فروش کتاب ها و مجلات مستعمل و روزنامه های تاریخ گذشته و کاغذ باطله نیز کتاب خریداری و در چرخه طرح نذر اهدا کتاب قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: از زمان آغاز به کار طرح تا کنون بیش از 50 جلد کتاب، 40 جلد مجله و شمار زیادی روزنامه و کاغذ باطله جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت کتابخانه عمومی شهر پارسیان در حال اجراست، گفت: اهالی شهرستان پارسیان که کتاب، مجله، روزنامه و کاغذ باطله بلااستفاده در خانه دارند می توانند با مراجعه به کانون فرهنگی هنری منتظران فرج در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای چهواز و یا کتابخانه عمومی شهر پارسیان در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.