توزیع 40 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهر کوشکنار/2500 پرس غذای گرم پخت و توزیع می شود
توزيع 40 بسته کمک معيشتي بين نيازمندان شهر کوشکنار/2500 پرس غذاي گرم پخت و توزيع مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین خبرداد:

توزیع 40 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهر کوشکنار/2500 پرس غذای گرم پخت و توزیع می شود

رستم زاده با اشاره به توزيع 40 بسته کمک معيشتي بين نيازمندان شهر کوشکنار، گفت: به مناسبت دهه آخر ماه صفر، 2 هزار و 500 پرس غذاي گرم به همت کانون فرهنگي هنري سيدالساجدين پخت و توزيع مي شود.
شناسه خبر : 30800 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۴

« محمود رستم زاده » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان، به تشریح برنامه های دهه آخر صفر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین پرداخت و اظهار کرد: برنامه ریزی برای پخت 2 هزار و 500 پرس غذای گرم انجام شده است که تا آخر ماه صفر اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه غذاهای پخت شده به صورت بیرون بر و با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان شهر کوشکنار توزیع خواهد شد، افزود: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین و با همکاری خیرین و مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) اجرا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز 40 بسته کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده های بیماران کرونایی توزیع شد.

وی ارزش هر بسته کمک معیشتی را چهار میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: هر بسته شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، نخود، لوبیا و عدس بود.

رستم زاده همچنین با بیان اینکه یادواره شهدای گمنام شهر کوشکنار نیز هفته آینده با دعوت سخنران و مداح کشوری برگزار خواهد شد، افزود: در این برنامه از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی به اجرای طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین هم اشاره کرد و گفت: در این طرح که به صورت مجازی برگزار شد 35 نفر از نوجوانان و جوانان در کلاس های قرائت و ترتیل، تجوید و آموزش نقاشی شرکت کردند.