دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در استان هرمزگان برگزار می‌شود
دوره آموزشي «هر مادر ايراني، يک مربي قرآني» در استان هرمزگان برگزار مي‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خبر داد:

دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در استان هرمزگان برگزار می‌شود

کمالي زرکاني از برگزاري دوره آموزشي «هر مادر ايراني، يک مربي قرآني» با عنوان کوثر رسالت در هرمزگان خبرداد و گفت: اين دوره به صورت حضوري محدود و مجازي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 30414 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

رضا کمالی زرکانی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان با بیان اینکه این دوره در دو بخش مادران و مربیان برگزار می شود، اظهار کرد:  دوره مادران دو روز(۲۸ و ۲۹ شهریور) صبح ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱  به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که دوره آموزشی ویژه مربیان نیز سه روز(۲۸تا ۳۰ شهریور عصرها از ساعت ۱۶الی ۱۸:۳۰) حضوری و سه روز مجازی که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: حذف پرخاشگری کودک، حوزه‌های روانشناختی کودک و مادر، نحوه برخورد با کودک و قرار دادن کودک در مسیر قرآن و مباحث مکتبی از محتوای آموزشی این دوره است.

کمالی زرکانی از حفظ قرآن با بازی، شهر نمازخانه، نماز تربیت بدون تنبیه و مهارت زندگی کودک را از عناوین کارگاه های این دوره آموزشی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ویژه مادرانی است که فرزندان کمتر از ۱۰ سال دارند، گفت: دوره تربیت مربی نیز، برای مادرانی در نظر گرفته شده که سال گذشته در دوره مقدماتی طرح شرکت کرده اند.

دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: شرکت در دوره مادران سال ۹۸، دارا بودن مدرک کارشناسی یا حوزوی، سابقه حداقل پنج سال فعالیت قرآنی و دارا بودن سن کمتر از ۴۵ سال از شرایط شرکت مربیان در دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» است.

وی بیان کرد: گواهی پایان دوره یا گواهی حضور دوره نیز از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان هرمزگان به مربیان و مادران شرکت کننده در این دوره اعطا می شود.