رونمایی از چهار جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان در آیین اختتامیه یازدهمین کنگره امام سجاد(ع)
رونمايي از چهار جلد کتاب ويژه کودک و نوجوان در آيين اختتاميه يازدهمين کنگره امام سجاد(ع)
دبیر کمیته علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) خبر داد:

رونمایی از چهار جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان در آیین اختتامیه یازدهمین کنگره امام سجاد(ع)

حجت الاسلام و المسلمين لبخندان گفت: همزمان با آيين اختتاميه يازدهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع) از چهار جلد کتاب با موضوع فرهنگ اهل بيت(ع) ويژه گروه سني کودک و نوجوان رونمايي مي‌شود.
شناسه خبر : 30057 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین « محمد علی لبخندان » در نشست علمی مرجعیت علمی امام سجاد(ع) از سلسه برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) که با حضور علمای شیعه و اهل سنت و به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه در بستر فضای مجازی برگزار شد، یادآور شد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) یک دهه را پشت سر گذاشته است و امسال برای یازدهمین سال متوالی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همزمان برنامه های کنگره یازدهم در شهرستان های مختلف هرمزگان، استان های کشور و بیش از 20 کشور جهان، افزود: ما معتقدیم که در باورهای ما مسلمانان هیچ بن بستی وجود ندارد و راهکار خروج از همه بن بست ها، نزدیک شدن به قرآن، سنت پیامبر(ص) و سیره اهل بیت(ع) است.

دبیر کمیته علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده دبیرخانه کنگره پرداخت و عنوان کرد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) هر سال با قرائت پیام یکی از مراجع عظام تقلید آغاز به کار می کند.

وی با اشاره به چاپ 20 جلد کتاب از مقالات برتر و سخنرانی های کنگره طی 10 سال اخیر، گفت: امسال نیز همزمان با اختتامیه یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از چهار جلد کتاب با موضوع فرهنگ اهل بیت(ع) با رویکرد کودک و نوجوان رونمایی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان دریافت هزار و 400 مقاله و چاپ مقالات برتر در کتاب « در سایه خورشید »، انعقاد تفاهم نامه با جامعه المصطفی العالمیهبه منظور تبلیغ برنامه های کنگره در کشورهای مختلف، تفاهم نامه با دانشگاه آزاد و سایر مراکز علمی کشور را بخش دیگری از اقدامات ذکر کرد.

وی افزود: اعزام چهار هزار نفر از جوانان به دوره آموزشی سفیران در قم، تاسیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در قم که هم اکنون بیش از 80 طلبه سطح سه به بالا در آن مشغول به تحصیل و پژوهش در زمینه صحیفه هستند، راه اندازی جلسات ثابت صحیفه، تاسیس مرکز نیکوکاری، آزادی زندانیان، اجرای نذز امام سجاد(ع)، ایجاد اشتغال و کمک به افراد نیازمند از دیگر اقدامات صورت گرفته است.