جامعه از دعا غافل شده است/به توصیه رهبری در خواندن دعای هفتم صحیفه عمل شود
جامعه از دعا غافل شده است/به توصيه رهبري در خواندن دعاي هفتم صحيفه عمل شود
امام جمعه شهرستان رودان:

جامعه از دعا غافل شده است/به توصیه رهبری در خواندن دعای هفتم صحیفه عمل شود

حجت الاسلام و المسلمين دري با اشاره به توصيه رهبري در خواندن دعاي هفتم صحيفه سجاديه، گفت: رهبر معظم انقلاب خواندن اين دعا را در دوران شيوع بيماري منحوس کرونا توصيه کردند اما متاسفانه روي اين موضوع کار چنداني صورت نگرفت.
شناسه خبر : 29890 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین « مهدی دری » در نشست علمی با موضوع نقش دعا در مقابل با آسیب های اجتماعی به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان رودان اظهار داشت: نهادینه سازی بحث امامت و ولایت در جامعه یکی از اقدامات امام سجاد(ع) بود.

وی از کادرسازی و تربیت نیرو برای آینده اسلام به عنوان دیگر اقدامات سیدالساجدین یاد کرد و افزود: هدایت جامعه اسلامی در قالب دعاهایی با مضامین عالی بخش دیگری از اقدامات آن حضرت بود.

امام جمعه شهرستان رودان ادامه داد: در دوران پس از شهادت امام حسین(ع) بسیاری از ضد ارزش ها در جامعه به ارزش تبدیل شده بود که آن حضرت بار دیگر ارزش ها را به جامعه معرفی کرد.

وی تاکید کرد: ما باید امروز زندگی خود را با سیره ائمه اطهار(ع) مطابقت بدهیم و رفتار آن بزرگواران را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: یکی از راهکارهای مهم این ایام عمل به توصیه مقام معظم رهبری در خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه است.