چیزی به عنوان بن بست در فرهنگ اهل بیت(ع) وجود ندارد/دعاهای صحیفه بهترین راهکار برون رفت از مشکلات است
چيزي به عنوان بن بست در فرهنگ اهل بيت(ع) وجود ندارد/دعاهاي صحيفه بهترين راهکار برون رفت از مشکلات است
مدیر موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه:

چیزی به عنوان بن بست در فرهنگ اهل بیت(ع) وجود ندارد/دعاهای صحیفه بهترین راهکار برون رفت از مشکلات است

حجت‌الاسلام و المسلمين لبخندان، با اشاره به اهميت تمسک به اهل‌بيت(ع) و دعا گفت: چيزي به عنوان بن‌بست در اين فرهنگ وجود ندارد؛ ادعيه صحيفه سجاديه بهترين راهکار برون‌رفت از مشکلات است.
شناسه خبر : 29889 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین « محمد علی لبخندان » در نشست علمی با موضوع نقش دعا در مقابل با آسیب های اجتماعی که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان رودان برگزار شد، با اشاره به برگزاری 11 سال پیاپی کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، اظهار کرد: 11 سال است که پرچم صحیفه سجادیه را به دوش گرفته ایم و ادعای ما این است که در ادبیات دینی و فرهنگ اهل بیت بن بست وجود ندارد.

وی افزود: مفتخر هستیم که طی این 11 سال خدا به ما توفیق داده است تا مبلغ فرهنگ صحیفه را نه تنها در استان هرمزگان و کشور بلکه در کشورهای از قاره های مختلف جهان باشیم.

مدیر موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه گفت: ادعیه صحیفه سجادیه بهترین راهکار برای برون رفت از همه مشکلات فردی و اجتماعی است.

وی گسترس برنامه های جانبی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در تمامی شهرستان های استان را پیشنهاد نماینده ولی فقیه در هرمزگان دانست و تصریح کرد: مبنای کار ما در مسیر مبارزه با آسیب های اجتماعی، قرآن و سخنان گهربار ائمه(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان در ادامه به تشریح فعالیت های موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه پرداخت و گفت: این موسسه در سه محور کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و مرکز نیکوکاری فعالیت می کند.

وی افزود: دریافت پیام مراجع عظام، چاپ 20 جلد کتاب، دریافت قریب به هزار و 500 مقاله، تربیت 800 طلبه متخصص در زمینه مباحث صحیفه سجادیه،  اجرای طرح نذر امام سجاد(ع)، توزیع ماهیانه بسته معیشتی و رسیدگی به نیازمندان و آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد مالی بخشی از اقدامات انجام شده است.