دعا لباس معنویتی است که نَه تنها در اسلام که در مکاتب مادی‌گرا وجود دارد
دعا لباس معنويتي است که نَه تنها در اسلام که در مکاتب مادي‌گرا وجود دارد
امام جمعه شهرستان بندرخمیر:

دعا لباس معنویتی است که نَه تنها در اسلام که در مکاتب مادی‌گرا وجود دارد

حجت‌الاسلام صالحي با اشاره به اهميت و جايگاه دعا در اديان و مکاتب مختلف اظهار کرد: دعا لباس معنويتي است که نَه تنها در مکتب اسلام که در مکاتب مادي‌گرا وجود دارد.
شناسه خبر : 29858 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همایش علمی بررسی «نقش دعا در تربیت انسان» از سلسله نشست‌های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) امروز چهارشنبه 3 شهریور مقارن با 16 محرم الحرام، در بستر فضای مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام «شعیب صالحی» در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: هر انسانی لاجرم به دنبال حقیقتی می‌گردد، این حقیقت به جهت مخلوق بودن بشر و احساس نیاز به مدیریت فرا انسانی ویژگی‌هایی را به صورت فطری برای حقیقت ذات بشر لازم می‌داند، به بیان دیگر انسان همواره دنبال راهبرد و راهبری مدبر است تا بتواند از این طریق به حقیقت برسد.

 امام جمعه شهرستان «بندر خمیر» گفت: نیایش و تقویت این بنیه معنوی در انسان علاوه بر تهذیب روح و رساندن روح به جایگاه اکمال حتی در بهبود وضعیت جسمانی نیزتاثیرگذار است. در جهانی که امروز سپری می کنیم انسان با مشکلات مختلفی مواجه است از جمله کرونا.اثر دعا ارزشمند است اما امروز تقابل دعا و معنویت را با معنویت در تعارض می دانند. دعا لباس معنویتی است که نه تنها در مکتب اسلام که در مکاتب مادی گرا حضور دارد.