دومین جشنواره « قربان تا غدیر » کانون آل طه به کار خود پایان داد
دومين جشنواره « قربان تا غدير » کانون آل طه به کار خود پايان داد

دومین جشنواره « قربان تا غدیر » کانون آل طه به کار خود پایان داد

دومين جشنواره فرهنگي، هنري و ورزشي « قربان تا غدير » که از 14 تيرماه سال جاري آغاز شده بود، با معرفي برترين ها به کار خود پايان داد.
شناسه خبر : 29372 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، کانون فرهنگی هنری آل طه به مناسبت دهه امامت و ولایت،  دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی « قربان تا غدیر » را در سطح شهرستان میناب برگزار کرد.

« ایوب نعیمی »، مدیر کانون فرهنگی هنری آله طه روستای پشته مهنو شهر میناب در این باره گفت: جشنواره فرهنگی هنری قربان تا غدیر به منظور بزرگداشت دهه امامت و ولایت، بهره گیری از ابزار فرهنگی هنری برای تبیین جایگاه امامت و ولایت و شناسایی و معرفی استعدادهای بچه های مسجدی برگزار شد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از این جشنواره را خوب ارزیابی کرد و افزود: جشنواره قربان تا غدیر در هشت رشته فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل طه، اذان، مداحی، نقاشی، ساخت کلیپ، سرود، فوتبال دستی، تیراندازی با تفنگ یادی و دومیدانی را به عنوان رشته های دمین جشنواره قربان تا غدیر یرشمرد و عنوان کرد:  بیش از 200 نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون ها در رشته های مختلف جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی در ادامه به معرفی برترین ها پرداخت و گفت: محمد مهدی رنجبری، مهرداد رحیمی و امیرحسین نعیمی هر سه از کانون آل طه به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رشته اذان برگزیده شدند.

 

نعیمی افزود: محمد مهدی رنجبری از کانون آل طه مقام اول، مهرداد رحیمی از کانون آل طه مقام دوم و مجتبی زارع از کانون آل طه مقام سوم رشته مداحی را کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه هیات داوران این دوره از جشنواره در رشته نقاشی نیز علیرضا عظیم آبادی از کانون آله طه را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کرد، گفت: ام البنین رحیمی از کانون آل طه نیز در رشته ساخت کلیب به عنوان شایسته تقدیر دست یافت.

 

این فعال فرهنگی اجتماعی، از بخش مسابقات سرود به عنوان یکی از بخش های جذاب و پرطرفدار جشنواره دوم یاد کرد و افزود: بیش از 10 کانون در این بخش شرکت کردند که در نهایت کانون سقای حسین(ع) روستای حکمی اول، کانون سادات روستای گورزانگ دوم و کانون آل طه سوم شد.

 

وی اضافه کرد: علی رحیمی از کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی و عابدین کریمی از کانون آل طه به عنوان تکخوان های برتر دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی قربان تا غدیر معرفی شدند.

 

نعیمی در ادامه عنوان کرد: تیم های شاهین رحیمی، پرسپولیس و رفقای قدیم هر سه از کانون آله طه در رشته فوتبال دستی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

وی با بیان اینکه در رشته تیراندازی با تفنگ بادی نیز محمد رسول رحیمی، مهرداد رحیمی و بنیامین رحیمی هر سه از کانون آل طه ها به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند، افزود: در رشته دومیدانی نیز مهرداد رحیمی، امیرحسین نعیمی و ابراهیم کریمی از کانون آل طه یه عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری آل طه(ع) با مجوز رسمس ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان هرمزگان در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای پشته مهنو شهر میناب فعالیت می کند.