تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت کانون یاوران مهدی میناب
تشريح برنامه هاي دهه امامت و ولايت کانون ياوران مهدي ميناب

تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت کانون یاوران مهدی میناب

رنجبرزاده کليبي ويژه برنامه هاي دهه امامت و ولايت کانون فرهنگي هنري ياوران مهدي مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک المهدي شهر ميناب را تشريح کرد.
شناسه خبر : 29177 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « احمد رنجبرزاده کلیبی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری یاوران مهدی در ایام دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی متناسب با شرایط کرونایی تدارک دیده است.

 

وی با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و هیات امنای مسجد اجرا می شود، افزود: اجرای سرود و تواشیح، برگزاری مسابقات قرآنی، نقاشی و فرهنگی با موضوع غدیر ازجمله این برنامه هاست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاوران مهدی افزود: برگزاری کلاس های  قرآن، احکام و کلاس های ورزشی و همچنین اجرای برنامه های تفریحی و اردو برای نونهالان ونوجوانان از دیگر برنامه های غدیریه کانون است.

 

وی راه اندازی باجه کتاب کودک و نوجوان در مسجد را یکی دیگر از برنامه های شاخص این دهه کانون ذکر کرد و گفت: فضاسازی و نصب کتیبه در محله و بلوار اصلی و مسجد شهرک از دیگر برنامه هاست.

 

رنجبرزاده کلیبی، برگزاری جشن بزرگ به مناسبت دهه امامت و ولایت(غدیرخم) همراه با سخنرانی حجت الاسلام سالاری و مداحی حامد رکنی محمدرضا اعتمادی را بخش دیگری از برنامه ها برشمرد.

 

وی اضافه کرد: پخت 500 پرس غذای گرم و اطعام غدیر و تکریم از مادران و خدمتگزاران مسجدی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری یاوران مهدی در دهه امامت و ولایت است.