پخت و توزیع بیش از 1000 پرس غذای گرم در کانون نینوا بخش بیکاه
پخت و توزيع بيش از 1000 پرس غذاي گرم در کانون نينوا بخش بيکاه
همزمان با عید غدیر صورت می گیرد؛

پخت و توزیع بیش از 1000 پرس غذای گرم در کانون نینوا بخش بیکاه

داوري ضمن تشريح برنامه هاي غديريه کانون فرهنگي هنري نينوا در بخش بيکاه، از پخت بيش از هزار پرس غذاي گرم در اين کانون و توزيع بين نيازمندان خبرداد.
شناسه خبر : 29070 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « مصطفی داوری » اظهار کرد: برپایی جشن بزرگ عید غدیر همراه با سخنرانی حجت الاسلام فولادزاده امام جماعت مسجد، مولودی خوانی، دکلمه و دلنوشته واحد خواهران کانون، اجرای نمایش طنز با حضور گروه هنری‌ چکور بیکاه، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز از برنامه های عدیریه کانون نینواست.

 

وی، تجلیل از سادات در جشن غدیر، حضور بر مزار سادات منطقه و غبار روبی قبور مطهرشان در روز پنجشنبه و مصادف با عید غدیر و آذین بندی و نورافشانی فضای مسجد و محله با پرچم های رنگی را بخش دیگری از برنامه های غدیریه کانون برشمرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه افزود: سرکشی از خانواده سادات، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش مولودی در وردی مسجد و توزیع ماسک ، شکلات و حرکت کاروان شادی با تزیین تجهیزات خودرویی و موتوری از دیگر برنامه هاست.

 

داوری، برگزاری مسابقه سوالی غدیر در فضای مجازی، ارسال پیام و عکس نوشته عید غدیر به نام کانون مسجد به افراد در فضای مجازی و پخش مداحی و بسته های صوتی ویژه عید سعید غدیر از ماذنه ها و بلندگو های مسجد همزمان با عید سعید غدیر را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

 

وی اضافه کرد: دیدار با با امام جمعه موقت رودان و تجدید میثاق با ولایت و برگزاری پویش « من غدیری ام » ویژه کودکان با ارسال عکس همراه با  نوشته من غدیری ام و همچنین مسابقه نقاشی با موضوع غدیر بخش دیگری از برنامه هاست.