اجرای طرح کتابخوانی « وقف در گردش » کانون منتظران فرج
اجراي طرح کتابخواني « وقف در گردش » کانون منتظران فرج
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز خبرداد:

اجرای طرح کتابخوانی « وقف در گردش » کانون منتظران فرج

مرادي از اجراي طرح کتابخواني « وقف در گردش » به همت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در روستاي چهواز شهرستان پارسيان خبرداد.
شناسه خبر : 28653 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « ابراهیم مرادی » با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است.

 

وی با بیان اینکه اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که معجزة پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است، افزود: اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می‌کند

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز عنوان کرد: این کانون بنا بر رسالت خویش در زمینه فرهنگ سازی، اقدام به تهیه و اجرای طرح کتابخوانی « وقف در گردش » در روستای چهواز کرده است.

 

مرادی گفت: این طرح در قالب گروه های چند نفره ویژه خواهران با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی در حال اجراست.

 

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح، با فراخوان کانون از طریق تماس تلفنی و فضای مجازی، خواهران به اردوی چند ساعتی مکان های گردشگری درون روستا اعزام می شوند و با تشکیل گروه های محدود چند نفره کتاب مفیدی که از قبل معرفی شده را مطالعه می کنند.

 

این فعال فرهنگی اجتماعی افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تقویت روحیه اجتماعی در بین خواهران در روستای چهواز از اهداف اجرای طرح کتابخوانی « وقف در گردش » است.