اجرای پاتوقی گروه سرود سقای حسین(ع)
اجراي پاتوقي گروه سرود سقاي حسين(ع)

اجرای پاتوقی گروه سرود سقای حسین(ع)

صادقي از اجراي پاتوقي گروه سرود سقاي حسين(ع) به عنوان شاخص ترين برنامه دهه کرامت کانون فرهنگي هنري مسجد روستاي حکمي شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 28086 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « محمود صادقی »، بزرگداشت دهه کرامت را یکی از راه های مقابله با هجمه های اعتقادی دشمن دانست و عنوان کرد: بهره گیری از هنر سرود  و نغمه های دینی مذهبی یکی از مولفه های مهم در تقویت باورهای دینی نسل جوان است.

 

وی، نقش هنر را در رسیدن انسان به کمال بسیار اساسی خواند و افزود: کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) با برخورداری از پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب هنری به ویژه در رشته سرود، از این ظرفیت در مناسبت های مختلف برای ترویج آموزه های دینی و معارف اهل بیت به بهترین شکل استفاده می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی در ادامه به اجرای پاتوقی گروه سرود این کانون در ایام دهه کرامت اشاره و اظهار کرد: این گروه از یک ماه پیش سرودهای با مضامین « امام رضا(ع) »، حضرت معصومه(س) » و اهمیت حضور حداکثری در انتخابات » آماده کرده است.

 

وی ادامه داد: گروه سرود سقای حسین(ع) اجراهای خود را از نخستین روز دهه کرامت آغاز کرده است که تا ولادت باسعات امام رضا(ع) و پایان این دهه ادامه دارد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی شهرستان میناب، یکی از کانون های فعال استان هرمزگان در حوزه سرود است و به عنوان کانون تخصصی سرود در این استان فعالیت می کند.