هرمزگانی‌ها در بزرگداشت مقام شامخ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پیشگام هستند
هرمزگاني‌ها در بزرگداشت مقام شامخ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پيشگام هستند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان

هرمزگانی‌ها در بزرگداشت مقام شامخ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پیشگام هستند

حجت الاسلام و المسلمين عبادي زاده گفت: مردم استان هرمزگان همواره در زمينه بزرگداشت مقام شامخ امام رضا عليه السلام و حضرت معصومه سلام الله عليها در کشور پيشگام بوده اند.
شناسه خبر : 28032 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر « محمد عبادی زاده  » در نشست با ائمه منتخب جماعات و فعالان  فرهنگی مساجد ضمن گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: همواره مردم استان هرمزگان در بزرگداشت مقام شامخ امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها در کشور  پیشگام بوده اند.

 

وی با اشاره به شرایط محدودیت های کرونایی، تصریح کرد: اما متاسفانه امسال شرایط وضعیت قرمز کرونا در استان آن طور که شایسته است تاکنون امکان ابراز دلدادگی مردم خوب استان ما به خاندان موسی بن جعفر علیه السلام میسر نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین به سابقه ۱۸ ساله برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری آسمان هشتم در روستای کردر رضوی در شهرستان میناب اشاره کرد و افزود: میزبانی شایسته برنامه های رضوی در تراز ملی و همچنین برگزاری همایش های بزرگداشت حضرت معصومه سلام آلله علیها در ۸ سال متوالی در استان هرمزگان نمونه ای از عرض ارادت مردم هرمزگان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت است.

 

وی انجام این گونه فعالیت ها را نشانه همت مردم هرمزگان به تعظيم شعائر الهی و بزرگداشت مقام شامخ اهلبیت علیهم السلام  دانست و ابراز امیدواری کرد که تمام ائمه جماعات و فعالان فرهنگی با خلاقیت، ابتکار عمل و استفاده از ابزار فضای مجازی بکوشند این دهه را بزرگ بدارند.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هر آنچه که ملت بزرگ ایران دارد مرهون انوار و الطاف و عنایات حضرت رضا علیه السلام است.

 

عبادی زاده با اشاره به شعار محوری امسال با عنوان خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت علیهم السلام ، گفت: جوانان فرهنگی  استان  در کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های بسیج ، ائمه جمعه و جماعات، خطبا، سخنرانان، مداحان و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس این دهه را فرصتی مغتنم  برای شناساندن هر چه بیشتر ابعاد سیره و زندگانی حضرت رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها به آحاد مردم بالاخص جوانان بدانند .

 

وی تاکید کرد: تشکل های اجتماعی در این دهه کمک های خودشان به آسیب دیدگان و محرومین جامعه را به نام امام رضا علیه السلام گسترش دهند زیرا دستگیری بی منت از نیازمندان از سیره اهلبیت علیهم السلام بوده است.

 

 

کلمات کلیدی: