دوره مجازی حفظ صحیفه سجادیه برگزار می‌شود
دوره مجازي حفظ صحيفه سجاديه برگزار مي‌شود

دوره مجازی حفظ صحیفه سجادیه برگزار می‌شود

حجت الاسلام پهلواني از برگزاري دوره مجازي حفظ صحيفه سجاديه در راستاي سلسله فعاليت‌هاي يازدهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع) خبر داد.
شناسه خبر : 27662 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

 حجت الاسلام « احمد پهلوانی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری دوره مجازی حفظ صحیفه سجادیه ویژه خواهران و برادران در رده سنی 15 تا 35 سال خبر داد.

 

مدیر ستاد فهما استان هرمزگان با بیان اینکه هزینه شرکت در دوره برای داوطلبان کاملا رایگان است، افزود: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، این دوره به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی مهلت ثبت نام در این دوره را پایان خرداد اعلام و عنوان کرد: اولویت شرکت در این دوره با حافظان قرآن است.

 

حجت الاسلام پهلوانی گفت: یکی از مزایایی شرکت در این دوره این است که علاوه بر اعطای مدرک پایان دوره، همه شرکت کنندگان که موفق به حفظ صحیفه شوند به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

پهلوانی مدت زمان برگزاری دوره را از اول تیرماه تا دهم شهریور سال جاری ذکر کرد و گفت: افراد جهت شرکت در این دوره باید مشخصات کامل خود را به همراه شماره تماس به سامانه 10008940761 ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه دوره مجازی حفظ صحیفه سجادیه همزمان با برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در ۲۵ محرم برگزار خواهد شد.