برگزاری دوره‌های آموزش مفاهیم تربیتی، اخلاقی و بصیرتی در کانون فرقان
برگزاري دوره‌هاي آموزش مفاهيم تربيتي، اخلاقي و بصيرتي در کانون فرقان

برگزاری دوره‌های آموزش مفاهیم تربیتی، اخلاقی و بصیرتی در کانون فرقان

موحدي نژاد از برگزاري دوره هاي آموزشي مفاهيم تربيتي، اخلاقي و بصيرتي در کانون فرهنگي هنري فرقان روستاي باغگلان شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 26924 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « حسن موحدی نژاد » اظهار کرد: کانون فرقان با توجه به شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مفاهیم تربیتی، اخلاقی و بصیرتی ویژه نوجوانان کرده است.

 

وی ارتقا دانش و آگاهی نوجوانان روستا در زمینه مباحث تربیتی و اخلاقی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان را ازجمله اهداف برگزاری این دوره ها ذکر کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فرقان روستای باغگلان بخش بنذرک شهرستان میناب افزود: این دوره ها از دومین روز از ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا 29 رمضان ادامه خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: دوره های آموزشی مفاهیم تربیتی، اخلاقی و بصیرتی زیر نظر حجت الاسلام علیزاده، امام جماعت مسجد در حال برگزاری است.

 

موحدی نژاد از اجراي اين دوره به عنوان يکي از فعاليت طرح بهارانه فهماي ۱۴۰۰ در کانون فرهنگی هنری فرقان نام برد و خاطرنشان کرد: کانون فرقان با اجرای برنامه های متنوع و موثر توفیقات خوبی در طرح ملی ایران قوی سال 1399 کسب کرد و امیدواریم در فهمای 1400 موفق تر عمل کنیم.

 

وی در پایان از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به دلیل اطلاع رسانی مطلوب، پیگیری امور و همچنین حمایت و پشتیبانی از برنامه های کانون ها در طرح ملی ایران قوی در سال گذشته قدردانی کرد.