تشریح برنامه های ماه رمضان کانون منتظران فرج روستای چهواز
تشريح برنامه هاي ماه رمضان کانون منتظران فرج روستاي چهواز

تشریح برنامه های ماه رمضان کانون منتظران فرج روستای چهواز

مرادي برنامه هاي ويژه ماه مبارک رمضان کانون فرهنگي هنري منتظران فرج روستاي چهواز را تشريح کرد.
شناسه خبر : 26737 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « ابراهیم مرادی » اظهار کرد: کانون منتظران فرج برنامه های متنوعی را با توجه به شرایط کرونایی تدارک دیده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های کانون در دو بخش غیرحضوری و حضوری محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی و مسجدی محوریت برنامه های رمضانیه کانون منتظران فرج است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان به معرفی برنامه های کانون ویژه رمضان پرداخت و عنوان کرد: مراسم جزء خواني روزانه قرآن کریم به صورت مجازي و هر روز به نام يک شهيد برگزار می شود.

 

وی از دعاي عهد بعد از نماز جماعت صبح، بیان احکام و ذکر احادیث در بين الصلاتينِ نماز ظهر، قرائت قرآن به صورت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از نماز ظهر و عصر به عنوان شاخص ترین برنامه های رمضانیه کانون نام برد.

 

مرادی با اذعان به اینکه سفره افطار مساجد به دليل پيشگيري از کرونا برگزار نمي شود، اضافه کرد: هزينه سفره افطار به حساب مرکز نيکوکاري پرداخت می شود.

 

وی، قرائت دعای افتتاح، برگزاری جشن روزه اولی ها به صورت مجازی و مراسم احیا لیالی قدر به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه شهدای گمنام را بخش دیگری از برنامه ها ذکر کرد.