کانون های مساجد نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ اسلام ناب دارند
کانون هاي مساجد نقش مهمي در نهادينه سازي فرهنگ اسلام ناب دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

کانون های مساجد نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ اسلام ناب دارند

کمالي زرکاني با اشاره به نقش موثر کانون هاي فرهنگي هنري در فرهنگ سازي جامعه، گفت: کانون هاي مساجد نقش مهمي در راستاي نهادينه سازي فرهنگ اسلام ناب دارند.
شناسه خبر : 25796 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « رضا کمالی زرکانی » در گفتگویی خبری با تبریک 18 اسفند(سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد)، اظهار کرد: تاسیس کانون های مساجد یکی از آثار پرخیر و برکت انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز پس از قریب به سه دهه از عمر کانون ها شاهد به بار نشستن و ثمردهی این مولود مبارک در عرصه های فرهنگی هنری کشور هستیم، ابراز امیدواری کرد که با رویکرد جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و حضور فعال کانون ها در بستر فضای مجازی بزودی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه خواهیم بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در ادامه به تشریح فعالیت کانون ها در این استان پرداخت و گفت: از مجموع هزار و 50 کانون فرهنگی هنری مساجد این استان، بیش از 70 کانون در مناطق روستایی هستند.

 

وی افزود: هم اکنون 138 هزار و 813 نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان استان هرمزگان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشند که در طول سال و به صورت منظم و به دو شکل حضوری با رعایت پروتکل های اجتماعی و مجازی دوره های آموزشی و برنامه های متنوع فرهنگی هنری برای آنها برنامه اجرا می شود.