کانون های مساجد یکی از برکات برجسته انقلاب و نظام است
کانون هاي مساجد يکي از برکات برجسته انقلاب و نظام است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان:

کانون های مساجد یکی از برکات برجسته انقلاب و نظام است

حجت الاسلام پهلواني با اشاره به پتانسيل و ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري، گفت: کانون هاي مساجد يکي از برکات برجسته انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
شناسه خبر : 25747 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی 28 سال پیش طی مصوبه ای در جهت پاسخگویی به فرامین مقام معظم رهبری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت داد تا کانون های فرهنگی هنری را در مساجد کشور تاسیس کند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد طی این سال ها با اجرای برنامه های کارشناسی شده و جذب نوجوانان و جوانان در مناطق مختلف شهری و روستایی به یکی از ظرفیت های کم نظیر در حوزه فرهنگ و هنر تبدیل شده اند که در عرصه های مختلف شاهد اثرگذاری آنها هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان بر ضرورت بزرگداشت سالروز تاسیس کانون ها تاکید کرد و گفت: روز 18 اسفند در شهرستان های مختلف استان توسط کانون ها گرامی داشته خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: 18 اسفند فرصتی است تا از کانون هایی که در طرح ملی ایران قوی فعالیت چشمگیری داشتند که منجر به کسب امتیاز بالا در سامانه بچه های مسجد شده است، تجلیل می شود.

 

پهلوانی به تشریح برنامه های بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان هرمزگان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم در سطح کانون ها و همچنین مراکز شهرستان ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های اجتماعی از شاخص ترین برنامه هاست.

 

وی از واریز سرانه به حساب کانون هایی که امتیاز لازم را کسب کرده اند به ویژه در رشته های سرود، نمایش و فیلم و همچنین دیدار کارکنان ستاد استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به عنوان دیگر برنامه های شاخص یاد کرد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: کار داوری طرح ملی ایران قوی در مرکز در حال انجام است و در آینده اسامی کانون ها و اعضای برتر در سطح ملی اعلام و مورد حمایت و تجلیل قرار خواهند گرفت.