4 میلیارد سرانه به حساب کانون های مساجد هرمزگان واریز شد
4 ميليارد سرانه به حساب کانون هاي مساجد هرمزگان واريز شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان:

4 میلیارد سرانه به حساب کانون های مساجد هرمزگان واریز شد

حجت الاسلام پهلواني از واريز چهار ميليارد ريال سرانه به حساب کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان خبرداد و گفت: اين سرانه به کانون هايي که امتيازشان در طرح ملي فهما از پنج هزار به بالا بود تعلق گرفت.
شناسه خبر : 25713 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: این میزاان سرانه مربوط به سال 98 است که در سال جاری به حساب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان واریز شد.

 

وی افزود: سرانه بنا به امتیاز کسب شده توسط هرکانون در طرح ملی فهمای 1 از 2 میلیون و 500 هزار ریال تا 70 میلیون ریال پرداخت شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: بیش از 20 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، کودک و نوجوان نیز به کانون های فعال در طرح ملی فهمای پارسال در سال جاری اهدا شد.

 

پهلوانی با یادآوری اینکه در طرح ملی فهمای سال گذشته دو کانون هرمزگان در رشته های نمایش و دهه کرامت برتر شناخته شدند و در جمع 18 کانون برتر کشور قرار گرفتند، اضافه کرد: هرمزگان در سال گذشته جز چهار استان برتر در طرح ملی فهما و در رشته ارتقا فعالیت های فرهنگی ادبی نیز استان برتر شناخته شد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست های دور جدید مدیریت ستاد، فعالیت های کانون ها از سه سال قبل به سمت بستر فضای مجازی سوق داده شده است، گفت: حمایت های ستاد از کانون ها نیز براساس ارزشیابی سامانه بچه های مسجد صورت می گیرد.