حضور ورزشکاران کانون آیه تطهیر روستای آبشورک در مسابقات دومیدانی داخل سالن کشور
حضور ورزشکاران کانون آيه تطهير روستاي آبشورک در مسابقات دوميداني داخل سالن کشور
مدیر کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر شهرک مسکونی برق روستای آبشورک خبرداد:

حضور ورزشکاران کانون آیه تطهیر روستای آبشورک در مسابقات دومیدانی داخل سالن کشور

هرمزي بندري از حضور ورزشکاران کانون آيه تطهير روستاي آبشورک بندرعباس در مسابقات دووميداني داخل سالن قهرماني باشگاه‌هاي کشور خبرداد.
شناسه خبر : 25701 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « محسن هرمزی بندری » اظهار کرد: برای نخستین بار تیم چهار نفره ورزشکاران کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور شد.

 

وی افزود: محمد امین ادزه گر در رشته دو سرعت، امید جعفری در رشته دو 400 متر و دو 800 متر و امیر جعفری در رشته پرش طول و مهدی قویدل در رشته دو 400 متر و 800 متر در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر شهرک مسکونی برق روستای آبشورک گفت: این برای نخستین بار است که اعضای یک کانون فرهنگی هنری در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت می کنند.

 

هرمزی بندری با بیان اینکه این ورزشکاران در مرحله نخست جز 8 نفر اول کشور شدند، اضافه کرد: اما در مرحله دوم نتوانستند جواز حضور به مرحله بعد را به دست آوردند و یکی از آنها امروز و سه نفر دیگر فردا به بندرعباس باز می گردنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دهیاری روستای آبشورک و جمعی از اهالی در تامین هزینه های اعزام این ورزشکاران به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور با کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر همکاری کردند.