توزیع 30 بسته معیشتی میان نیازمندان پارسیانی
توزيع 30 بسته معيشتي ميان نيازمندان پارسياني
به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) صورت گرفت؛

توزیع 30 بسته معیشتی میان نیازمندان پارسیانی

حجت الاسلام عبدالهي از توزيع 30 بسته معيشتي در راستاي اجراي طرح راهکار به همت کانون فرهنگي هنري حضرت علي اکبر(ع) بين نيازمندان شهر پارسيان خبرداد.
شناسه خبر : 24072 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « حسین عبدالهی » عنوان کرد: به مناسبت زادروز فرخنده حضرت فاطمه (س) وایام الله دهه فجر، کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) با جذب حمایت های اهالی محله و خیرین اقدام به تهیه بسته های معیشتی کرد.

 

وی مجموع هزینه خرید این بسته ها را بالغ بر۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این اقدام خداپسندانه به نیت شفای عاجل همه مریض ها در شب میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) ادامه داد: همچنین در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مسجد با حضور مشتاقان برادران و خواهران برگزار شد.

 

عبدالهی اضافه کرد: در این مراسم امام جماعت مسجد حضرت علی اکبر(ع) در رابطه با سیره و منش زندگی حضرت فاطمه زهرا صحبت کردند و سپس مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

 

وی گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی و اعطای جوایز به دخترانی که نامشان فاطمه و یا زهرا بود و تجلیل از مادران نمونه عضو کانون و فعال در فعالیت های مسجد و اعطای کمک هزینه سفر به کربلای معلی به دو مادری که از بیماران کرونای خود پرستاری کرده بودند از دیگر بخش های این مراسم بود.