تجلیل از قاری نوجوان مسجدی در سه‌شنبه‌های تکریم بندرعباس
تجليل از قاري نوجوان مسجدي در سه‌شنبه‌هاي تکريم بندرعباس

تجلیل از قاری نوجوان مسجدی در سه‌شنبه‌های تکریم بندرعباس

خادمي نژاد ماشاري گفت: در قالب برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، از قاري نوجوان عضو در کانون فرهنگي هنري حضرت زهرا(س) روستاي چهچکور شهرستان بندرعباس تجليل شد.
شناسه خبر : 22348 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

 فاطمه خادمی ماشاری، در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور گفت: صبح امروز و در قالب ویژه برنامه سه‌شنبه های تکریم و به همت کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) و با همکاری هیات امنا مسجد، از نوجوان نخبه قرآنی روستای چهچکور تجلیل به عمل آمد.

 

وی افزود: میکاییل قاسم پور نوجوان 11 ساله عضو کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور از تابستان پارسال کار حفظ قرآن را شروع و به تازگی جز 30 حفظ کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور گفت: این حافظ و قاری امسال در مسابقه مدهامتان در رشته تلاوت سوره الرحمن شرکت کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از جمله اهداف این طرح است.