توزیع 100 بسته معیشتی در روستای شهمرادی
توزيع 100 بسته معيشتي در روستاي شهمرادي
به همت کانون فرهنگی هنری رهروان ثارالله میناب انجام شد؛

توزیع 100 بسته معیشتی در روستای شهمرادی

بهرامي از توزيع 100 بسته معيشتي به همت کانون فرهنگي هنري رهروان ثارالله در روستاي شهمرادي شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 22255 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « کلثوم بهرامی » اظهار کرد: باتوجه به شیوع کرونا و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به تبع آن تعطیلی برخی از مشغل و کاهش درآمد خانواده ها، کانون فرهنگی هنری روهروان ثارالله در راستای اجرای طرح فهما از ویژه برنامه های طرح ملی ایران قوی اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند کرد.

 

وی افزود: با اعلام فراخوان و جذب کمک های مردمی و خیرین، 100 بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان ثارالله روستای شهمرادی شهرستان میناب ادامه داد: این بسته ها شامل مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب گوجه بود.

 

بهرامی ارزش هر بسته را سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طرح راهکار تا ریشه کنی ویروس کرونا به همت کانون فرهنگی هنری رهروان ثارالله در روستای شهمرادی اجرا خواهد شد.

 

وی، تشکیل گروه سرود و اجرای برنامه در مناسبت های مختلف، تشکیل گروه جهادی و مرمت و بازسازی بخش هایی از مسجد و منازل نیازمندان و خرید فوتبال دستی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان را از دیگر فعالیت های کانون رهروان ثارالله ذکر کرد.