تجلیل از مدیر کانون علویون رودان در سه‌شنبه‌های تکریم
تجليل از مدير کانون علويون رودان در سه‌شنبه‌هاي تکريم

تجلیل از مدیر کانون علویون رودان در سه‌شنبه‌های تکریم

امام جماعت و اعضاي هيات امنا مسجد جامع شهرستان رودان در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم از مدير کانون فرهنگي هنري علويون تجليل کرد.
شناسه خبر : 21910 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام بهنام حسینی امام جماعت، نعیم فرقانی عضو هیات امنا و خوبیار دهبارزی از فعالان مسجد جامع شهر دهبارز در راستاي اجراي برنامه سه شنبه هاي تکريم و تقدير از چهره هاي شاخص محلي، اقدام به تکريم از مهدی نایبی مدیر پرتلاش کانون فرهنگی هنری علویون کردند.

 

حجت الاسلام بهنام حسینی در این برنامه ضمن قدردانی از تلاش های موثر و اجرای ایده های خلاق مدیر کانون فرهنگی هنری علویون، اخلاص، ایمان، تواضع، فعال و کوشا و اهل شور و مشورت بودن را از ویژگی های بارز مدیر کانون علویون دانست.

 

وی گفت: بهره گیری از ایده های نسل جوان متعهد و متخصص در کنار استفاده از تجارب ارزنده افراد پیشکسوت از دیگر خصوصیات برجسته مهدی نایبی برای مدیریت کانون فرهنگی هنری است.

 

امام جماعت مسجد جامع شهر دهبارز جذب و نگهداشت نوجوانان و جوانان را هدف غایی فعالیت های فرهنگی مسجد ذکر کرد و افزود: کانون فرهنگی هنری علویون به خوبی توانسته است با اجرای برنامه های مورد نیاز روز جامعه به این مهم جامه عمل بپوشاند.

 

گفتنی است؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم، در جهت تجلیل و تکریم از خانواده ها شهداء وایثارگران و افراد شاخص و ممتاز مسجدی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حال اجراست.