برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار دلها در کانون تسنیم شهر بیکاه
برگزاري مراسم سالروز شهادت سردار دلها در کانون تسنيم شهر بيکاه

برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار دلها در کانون تسنیم شهر بیکاه

مراسم سالروز شهادت سردار دلها « حاج قاسم سليماني » با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در کانون فرهنگي هنري تسنيم شهر بيکاه شهرستان رودان برگزار شد.
شناسه خبر : 21670 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، فرهنگیان، اعضای کانون و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) بیکاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدوی، امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم در این مراسم پیرامون شخصیت و نقش شهید حاج قاسم سلیمانی مطالبی را بیان کرد.

 

وی از ولایت مداری و اطاعات از فرامین رهبری را از مهمترین ویژگی های سردار شهید سلیمانی ذکر کرد و افزود: مردمداری از دیگر ویژگی های برجسته این شهید والامقام بود.

 

 

تقدیر از سرکارخانم آوازه، کتابخوان برتر کانون، قرائت بخشی از وصیت نامه سردار، پخش آهنگ با موضوع سردار سلیمانی با اجرای زنده یکی از اعضای فعال کانون و اجرای سرود توسط گروه شهید سلیمان رحیمی کانون تسنیم بیکاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

کانون فرهنگی هنری تسنیم مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهر بیکاه سال 90 مجوز رسمی خود را از ستاد عالی دریافت کرد.

 

گفتنی است، بیکاه در دوران دفاع مقدس بیشترین رزمنده را به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام کرد و نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید، جانباز و آزاده را در شهرستان رودان تقدیم انقلاب کرده است.