برگزاری کلاس های تقویتی در کانون شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران
برگزاري کلاس هاي تقويتي در کانون شهيد تراهي روستاي سرزه آل مهتران

برگزاری کلاس های تقویتی در کانون شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران

راه شبديزخواه از برگزاري کلاس هاي تقويتي در کانون فرهنگي هنري شهيد تراهي روستاي سرزه آل مهتران بخش شميل شهرستان بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 21506 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « كيوان راه شبديزخواه » اظهار کرد: کلاس های تقویتی همه ساله از اول مهرماه در کانون فرهنگی هنری شهید تراهی شروع می شود و تا اواخر اربیهشت ادامه پیدا می کند.

 

وی با بیان اینکه کلاس ها در پایه های سوم تا نهم دایر است، افزود: کلاس های دایر شده ویژه دروس ریاضی و زبان خارجه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهيد تراهي روستای سرزه آل مهتران بخش شمیل شرکت کنندگان در کلاش های تقویتی را بین 15 تا 50 دانش آموز ذکر و عنوان کرد: کلاس های درسی و تقویتی به صورت سه روز در هفته و در ساعت 20 شب برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه سه روز در هفته نیز کلاس قرآن و احکام برگزار می شود، گفت: کلاس های قرآن و احکام به صورت دائم و دوره ای در رشته های روخوانی، روانخوانی، احکام و اخلاق برگزار می شود.

 

راه شبدیزخواه افزود: در پایان هر دوره یک هفته تا ۱۰ روز استراحت پیش بینی شده است و دوره بعدی که تکمیل کننده دوره قبل است بعد از این دوره استراحت شروع می شود.

 

وی از دوره های آموزش هنری، پخش فیلم، کتابخوانی و پیاده روی به عنوان دیگر برنامه های کانون برشمرد و اضافه کرد: مهمترین هدف کانون شناسایی استعدادها و فراهم نمودن زمینه برای شکوفا شدن این استعدادهاست.