آموزش آنلاین قرآن در کانون حضرت زهرا(س) روستای چهچکور
آموزش آنلاين قرآن در کانون حضرت زهرا(س) روستاي چهچکور

آموزش آنلاین قرآن در کانون حضرت زهرا(س) روستای چهچکور

خادمي نژاد ماشاري از برگزاري دوره آموزشي قرآن به صورت آنلاين در کانون فرهنگي هنري حضرت زهرا(س) روستاي چهچکور شهرستان بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 21370 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

« فاطمه خادمي نژاد ماشاري »،  در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان عنوان کرد: شیوع کرونا ویروس و مشکلات خاص این روزهاهم نتوانست مانعی بر سر راه فعالیت های متنوع و اثربخش کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) در روستای چهچکور شهرستان بندرعباس باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور با بیان اینکه کانون پیش از شیوع کار با اجرای برنامه های متنوع کودکان، نوجوانان و جوانان روستا را به سمت مسجد و فعالیت های فرهنگی آن جذب کرده بود، افزود: هم اکنون نیز برنامه های کانون در دو بخش فرهنگی و اجتماعی به دو شکل اجرا در بستر فضای مجازی و حضوری و با رعایت پروتکل های اجتماعی در حال انجام است.

 

وی گفت: با قرار گرفتن در شرایط اپیدمی کرونا، پس از برگزاری نشست های مختلف به این جمع بندی رسیدیم که برنامه های کانون در دو حوزه فرهنگی به ویژه ارتقاء فهم قرآنی کودکان و نوجوانان و احکام بانوان و همچنین اجتماعی شامل طرح راهکار در جهت دستگیری و حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا با قوت اجرا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور با اشاره به اینکه پیش از شیوع کرونا دوره های مختلف فهم قرآن، حفظ قرآن، تفسیر بخش خطبه ها و نامه های نهج البلاغه و صحیفه خوانی در کانون اجرا می شد، عنوان کرد: دوره فهم قرآن ویژه کودکان و نوجوانان در ایام کرونا با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی استمرار یافت.

 

خادمی نژاد ماشاری با بیان اینکه هم اکنون مرحله دوم دوره آموزشی فهم قرآن با حضور 15 نفر از دختران رده سنی 7 تا 10 سال در کانون در حال اجراست، اضافه کرد: این دوره ها براساس سه جلد کتاب فهم قرآن انجام می شود که هم اکنون جلد دوم در حال تدریس است.

 

خادمی نژاد ماشاری ادامه داد: کلاس آموزشی احکام ویژه بانوان نیز زیر نظر یکی از کارشنان دینی و با شرکت بیش از 60 نفر از بانوان در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

 

وی همچنین از اجرای منظم طرح شنبه های باکتاب و سه شنبه های تکریم به عنوان بخش دیگری از فعالیت های فرهنگی کانون حضرت زهرا(س) نام برد و عنوان کرد: طرح زاهکار نیز از برنامه های موفق حوزه اجتماعی کانون است.