توزیع 35 کارت هدیه بین خانواده های نیازمند روستای چراغ سوز
توزيع 35 کارت هديه بين خانواده هاي نيازمند روستاي چراغ سوز
به همت کانون فرهنگی هنری راه ولایت صورت گرفت؛

توزیع 35 کارت هدیه بین خانواده های نیازمند روستای چراغ سوز

احمدي گفت: همزمان با آغاز فصل زمستان، 35 کارت هديه يک ميليون ريالي به همت کانون فرهنگي هنري راه ولايت و در راستاي اجراي طرح راهکار بين نيازمندان و آسيب ديدگان از کرونا در روستاي چراغ سوز توزيع شد.
شناسه خبر : 21275 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « محمد احمدی » عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری راه ولایت با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به تبع آن تعطیلی برخی از مشاغل و آسیب وارد شدن به اقتصاد خانواده ها اقدام به تهیه و توزیع کارت هدیه های یک میلیون ریالی بین 35 خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا کرد.

 

وی افزود: این کارت هدیه ها از طریق جلب مشارکت خیرین نیک اندیش تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند روستای چراغ سوز قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز گفت: تاکنون سه مرحله کارت هدیه به همت کانون فرهنگی هنری راه ولایت و با مشارکت خیرین بین نیازمندان روستا توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله اول توزیع کارت هدیه ها در ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد و مرحله دوم به مناسبت عید قربان و با همکاری خیرین بود، افزود: کارت های مرحله اول دو میلیون ریالی و مرحله دوم سه میلیون ریالی بود.

 

گفتنی است؛ روستای چراغ سوز بخش سندرک در فاصله 72 کیلومتری مرکز شهرستان میناب قرار دارد و براساس سرشماری سال 90 جمعیت آن 905 نفر(235 خانوار) است.