توزیع دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان روستای باغگلان
توزيع دو هزار پرس غذاي گرم ميان نيازمندان روستاي باغگلان
مدیر کانون فرهنگی هنری فرقان میناب خبرداد:

توزیع دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان روستای باغگلان

موحدي نژاد از توزيع 2 هزار پرس غذاي گرم به همت کانون فرهنگي هنري فرقان بين نيازمندان روستاي باغگلان شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 21252 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « حسن موحدی نژاد » اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضروت حمایت از اقشار آسیب پذیر، کانون فرقان در راستای اجرای طرح راهکار، اقدام به پخت و توزیع 2 هزار پرس غذای گرم در بین ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در روستای باغگلان کرد.

 

وی افزود: هیات امنا مسجد سیدالشهدا(ع) روستای باغگلان و جمعی از خیرین نیک اندیش در تهیه، پخت و توزیع غذای گرم با کانون فرهنگی هنری فرقان مشارکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فرقان روستای باغگلان شهرستان میناب ادامه داد: این کانون از زمان مرحله نخست شیوع کروناویروس تا کنون همواره با رعایت پروتکل های اجتماعی و همچنین استفاده مناسب از بست فضای مجازی اقدام به برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در جهت تقویت روحیه نشاط و شادابی و امیدآفرینی در بین آحاد مردم کرده است.

 

وی گفت: خیرین نیک اندیش برای حمایت از برنامه های کانون ویژه روزهایی کرونایی و استمرار این برنامه ها می توانند با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ارتباط بگیرند.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگي هنري فرقان در مسجد سيدالشهداء روستاي باغگلان شهرستان میناب قرار دارد و در طول سال خدمات متنوعی را به اهالی به ویژه نوجوانان و جوانان ارائه می دهد.