توزیع بسته‌های میوه و شیرینی شب یلدایی بین فقرا و ایتام پارسیانی
توزيع بسته‌هاي ميوه و شيريني شب يلدايي بين فقرا و ايتام پارسياني
به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) و در قالب طرح راهکار صورت گرفت؛

توزیع بسته‌های میوه و شیرینی شب یلدایی بین فقرا و ایتام پارسیانی

حجت الاسلام عبدالهي گفت: کانون فرهنگي هنري حضرت علي اکبر(ع) در قالب طرح راهکار از ويژه برنامه هاي طرح ملي « ايران قوي » اقدام به تهيه و توزيع بسته هاي ميوه و شيريني شب يلدايي بين فقرا و ايتام شهر پارسيان کرد.
شناسه خبر : 21077 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « حسین عبدالهی » اظهار کرد: پیرو فرامین مقام معظم رهبری در همدلی آحاد مردم در دوران شیوع کرونا، ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اجرای طرح راهکار که بخشی از طرح بزرگ ملی ایران قوی است را به کانون های فرهنگی هنری ابلاغ کرد.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهر پارسیان در غربی ترین نقطه استان هرمزگان نیز از همان روزهای نخست با بهره گیری از ظرفیت مردمی وارد میدان شد و تا کنون چندین مرحله بسته های معیشتی که با همکاری خیرین تهیه شده بود را بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به درپیش بودن شب یلدا، عنوان کرد: با توجه به اینکه با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیاری از مشاغل تعطیل شد و برخی از سرپرستان خانوارها بیکار شدند و منبع درآمد خود را از دست دادند کانون حضرت علی اکبر(ع) بسته های میوه و شیرینی شب یلدا را برای این خانواده ها تهیه و توزیع کرده است.

 

 

وی با بیان اینکه طرح تهیه و توزیع بسته های میوه و شیرینی با همکاری پایگاه بسیج و کانون اجرا شد، گفت: پس از جمع آوری کمک های مردمی، 50 بسته میوه و 50 بسته شیرینی تهیه و با حفظ کرامت نیازمندان بین این خانواده ها توزیع شد.

 

عبدالهی همچنین اضافه کرد: همزمان با شب میلاد بانوی صبر و استقامت، جشن تولد دو نفر از دختران عضو کانون که سالروز تولدشان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) مصادف شده بود با همکاری حانواده هایشان در فضای مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

این فعال فرهنگی مذهبی گفت: برگزاری آیین جشن به همراه مولودی خوانی، مسابقه فرهنگی ویژه نونهالان و نوجوانان و سخنرانی کوتاه امام جماعت مسجد در رابطه با شخصیت حضرت زینب(س) و نقش آن حضرت در حراست و انتقال فرهنگ عاشورا از دیگر بخش ها بود.

 

وی افزود: حضور اعضای کانون و بسیج در بیمارستان رستمانی شهر پارسیان و تجلیل از پرستاران و اهدای گل به آنها از دیگر برنامه های شب گذشته بود.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) در مسجدی به همین نام در شهر پارسیان خدمات متنوع فرهنگی هنری و آموزشی به مخاطبان ارائه می دهد.