اجرای طرح راهکار در کانون انصار روستای سرمست
اجراي طرح راهکار در کانون انصار روستاي سرمست

اجرای طرح راهکار در کانون انصار روستای سرمست

ترکماني نيايي از اجراي طرح راهکار در کانون فرهنگي هنري انصار روستاي سرمست بخش بنذرک خبرداد و گفت: اين طرح زير مجموعه طرح ملي « ايران قوي » است.
شناسه خبر : 20884 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « محمد ترکمانی نیایی » در این باره اظهار کرد: کانون انصار با توجه به شرایط کنونی و نیاز اهالی روستا، اقدام به اجرای طرح راهکار کرده است.

 

وی افزود: برای اجرایی کردن این طرح ابتدا فراخوان جلب کمک های مردمی در روستا اعلام شد و پس از جمع آوری کمک ها، برنامه ها در چهار بخش تهیه و توزیع بسته های ارزاق، ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم، توزیع نان صلواتی و ضدعفونی روستا در حال اجراست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار روستای سرمست بخش بنذرک با اشاره به توزیع دو مرحله بسته های معیشتی(ارزاق)، عنوان کرد: در مرحله اول 10 بسته و در دومین مرحله 55 بسته مواد غذایی تهیه و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

ترکمانی نیا هر بسته را شامل برنج، روغن، ماکارونی، نخود، گوجه، شکر اعلام کرد و گفت: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده دو میلیون و 500 هزار ریال است.

 

وی، ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم بین فقرا و ایتام را از دیگر بخش های طرح راهکار برشمرد و افزود: اخیرا یک راس گوسفند که هزینه آن با کمک اعضای کانون و اهالی جمع آوری شده بود ذبح و 25 کیلو گوشت گرم بین جامعه هدف توزیع شد.

 

ترکانی نیا از اجرای طرح توزیع نان صلواتی به عنوان بخش دیگر این طرح نام برد و اضافه کرد: 400 قرص نان نیز با مشارکت نانوایی روستا بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی نقاط پرتردد روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در روستای سرمست است که با مشارکت جوانان عضو کانون و بسیج طی سه مرحله صورت گرفته است.