برپایی کارگاه آشنایی با آسیب های اجتماعی در کانون نینوا بیکاه
برپايي کارگاه آشنايي با آسيب هاي اجتماعي در کانون نينوا بيکاه

برپایی کارگاه آشنایی با آسیب های اجتماعی در کانون نینوا بیکاه

داوري از برگزاري کارگاه آشنايي با آسيب هاي اجتماعي ويژه اعضاي کانون فرهنگي هنري نينوا شهر بيکاه در دبستان شهيد خسروي اين شهر خبرداد.
شناسه خبر : 20647 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان، « مصطفی داوری » در این باره گفت: در این کارگاه که با حضور دانش آموزان پایه های سوم، پنجم و ششم برگزار شد، دبستان شهید خسروی و فرماندهی پاسگاه انتظامی بیکاه همکاری داشتند.

 

وی به تشریح موضوعات مطرح شده در این کارگاه پرداخت و افزود: آسیب‌های اجتماعی در جامعه، توصیه های پلیس در هنگام خروج از منزل، دوری از افراد مشکوک، عدم همراهی با دوستان ناباب، پرهیز از حضور در پارتی ها و جمع دوستان مشکل دار بخشی از این موضوعات بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا، توصیه های در خصوص استفاده صحیح از موتور سیکلت و دوچرخه، عدم استفاده کودکان و نوجوانان از موتورسیکلت به دلیل نداشتن سن قانونی، توصیه هایی در خصوص هنگام خروج از منزل و توجه به موضوع ایمنی منزل و‌ققل درب های ساختمان و توصیه های پلیس در رابطه با موضوع کرونا و زدن ماسک و استفاده از ژل و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماع را از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه برشمرد.

 

داوری با بیان اینکه این کارگاه با هدف آشنایی اعضای کانون با آسیب های اجتماعی در جامعه برگزار شد، عنوان کرد: کارگاه های آموزشی با موضوعات مورد نیاز جامعه هر ماه در راستای ارتقا آگاهی و دانش اعضای کانون برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: دراین کارگاه به سه نفر از شرکت کنندگان که به سئوالات مطرح شده در رابطه با موضوعات جلسه پاسخ صحیح دادند، جوایزی از سوی دبستان شهید خسروی اهدا شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری نینوا با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در مسجد چهارده معصوم(ع) مرکز بخش بیکاه شهرستان رودان فعالیت می کند.