اجرای طرح غنچه های بهشتی در کانون فرقان میناب
اجراي طرح غنچه هاي بهشتي در کانون فرقان ميناب

اجرای طرح غنچه های بهشتی در کانون فرقان میناب

موحدي نژاد از اجراي طرح غنچه هاي بهشتي در کانون فرهنگي هنري فرقان روستاي باغگلان شهرستان ميناب خبرداد و گفت: اين طرح در راستاي عملياتي کردن طرح ملي « ايران قوي » در حال اجراست.
شناسه خبر : 20363 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « حسن موحدی نژاد » اظهار کرد: طرح غنچه های بهشتی طرح با هدف جذب و مشارکت  نوجوانان در برنامه هاي فرهنگی، هنری، آموزشي و تربيتي مسجد، آشنايي و الگو برداري نوجوانان از شخصيت ها و مفاخر ارزشمند انقلاب اسلامي و عملي کردن دستورات ديني توسط نوجوانان در امور زندگي طراحی شده است.

 

وی افزود: آموزش نماز، روخوانی و تفسیر قرآن، ترویج ارزش های دینی و انقلابی، آشنایی با شهدای دانش آموز و نقاشی با محوریت مسجد ازجمله آیتم های این طرح است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فرقان روستای باغگلان شهرستان میناب اضافه کرد: دوره های این طرح هر هفته چهارشنبه ها ساعت 19 و جمعه ها ساعت 8 صبح برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح غنچه هاي بهشتي ويژه نوجوانان  ۷ تا ۱۴سال است، افزود: اين طرح از اوایل آبان ماه سال جاری آغاز شده است و تا پابان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

موحدی نژاد از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع « صحنه هایی از کربلا » به عنوان یکی دیگر از فعالیت های شاخص این کانون در محرم امسال نام برد و عنوان کرد: طی مراسمی از برترین های این مسابقات تجلیل شد.

 

وی، برگزاري کلاس هاي تقويتی کمک درسي را بخش دیگری از عملکرد سال 99 کانون برشمرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس، کانون فرهنگی هنری فرقان با مشارکت مدارس روستا، کلاس های تقویتی کمک درسی با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی دایر کرده است.

 

موحدی نژاد افزود: اين کلاس ها مورد استقبال دانش آموزان و اولياي آنها قرار گرفته است.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگي هنري فرقان در مسجد سيدالشهداء روستاي باغگلان شهرستان میناب قرار دارد و در طول سال خدمات متنوعی را به اهالی به ویژه نوجوانان و جوانان ارائه می دهد.