توزیع 110 بسته گوشت قرمز بین ایتام و نیازمندان بخش بنذرک
توزيع 110 بسته گوشت قرمز بين ايتام و نيازمندان بخش بنذرک
مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) خبرداد:

توزیع 110 بسته گوشت قرمز بین ایتام و نیازمندان بخش بنذرک

ذاکري از توزيع 110 بسته گوشت قرمز بين ايتام و نيازمندان روستاهاي بخش بنذرک شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 20239 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۱

« ابراهیم ذاکری »، مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به موج سوم شیوع کروناویروس و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کانون امام المنتظر(عج) با جلب مشارکت خیرین بخشی از نیاز ایتام و نیازمندان روستاهای بخش بنذرک را برطرف کرد.

 

وی افزود: یک راس گاو به ارزش 100 میلیون ریال خریداری و با ذبح آن 110 بسته گوشت بین ایتام، فقرا و نیازمندان مناطق روستایی بخش بنذرک توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی ارزش هر بسته گوشت توزیع شده را 900 هزار ریال ذکر کرد و گفت: هزینه خرید گاو از محل کمک های خیرین داخل و خارج کشور تامین شد.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) از نخستین روزهای اپیدمی کرونا، با اجرای برنامه های هدفمند و اثرگذار سعی کرده که همواره در کنار مردم باشد و روحیه امید را در بین اقشار مختلف تقویت کند.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی از 14 سال پیش تا کنون در دهه کرامت مجری و میزبان جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم است و سه دوره میزبانی از جشنواره سراسری سرود رضوی را در کارنامه دارد.