اجرای طرح «اهدای کتاب=اهدای دانایی » در کانون میثاق روستای دهو
اجراي طرح «اهداي کتاب=اهداي دانايي » در کانون ميثاق روستاي دهو
مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق روستای دهو شهرستان میناب؛

اجرای طرح «اهدای کتاب=اهدای دانایی » در کانون میثاق روستای دهو

زاهدي از اجراي طرح « اهداي کتاب=اهداي دانايي » به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني در کانون فرهنگي هنري ميثاق روستاي دهو شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 20045 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

« حسن زاهدی »،  در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: در قالب طرح « اهدای کتاب=اهدای دانایی »، کتاب های متنوعی به نوجوانان و نونهالان روستای دهو اهدا شد.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق روستای دهو شهرستان میناب با بیان اینکه از این پس این طرح به صورت مستمر و ماهیانه اجرا می شود، افزود: اعضای گروه نشست کتابخوان روستای دهو ، هر ماه در یکی از محله های روستای بزرگ دهو حضور یافته و علاوه بر اهدای کتاب به نونهالان و کودکان، با اجرای برنامه هایی از جمله قصه خوانی و برگزاری مسابقه، سعی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند.


مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق روستای دهو شهرستان میناب عنوان کرد: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از نویسندگان عضو کانون فرهنگی هنری میثاق مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) دهو تجلیل شد.


گفتنی است؛ روستای دهو در حدود 15 کیلومتری غربی (جنوب غربی) شهرستان میناب در استان هرمزگان قرار دارد که از شمال به روستای نخل ابراهیمی، از جنوب به جنگل های بسیار زیبای سولان که محل رشد چنار (کَرَت) است، از شرق به شهر میناب و از غرب به بندر تیاب محدود می شود. 


گفتنی است؛ روستای دهو با جمعیتی بیش از چهار هزار نفر یکی از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان میناب است و در حدود 15 کیلومتری غربی (جنوب غربی) شهرستان میناب در استان هرمزگان قرار دارد که از شمال به روستای نخل ابراهیمی، از جنوب به جنگل های بسیار زیبای سولان که محل رشد چنار (کَرَت) است، از شرق به شهر میناب و از غرب به بندر تیاب محدود می شود.