نمایشگاه عکس با موضوع آسیب های اجتماعی در روستای ارنگو بالا سندرک
نمايشگاه عکس با موضوع آسيب هاي اجتماعي در روستاي ارنگو بالا سندرک
به همت کانون فرهنگی هنری یالثارات الحسین(ع) برپا شد؛

نمایشگاه عکس با موضوع آسیب های اجتماعی در روستای ارنگو بالا سندرک

حيدري از برپايي نمايشگاه عکس با موضوع آسيب هاي اجتماعي به همت کانون فرهنگي هنري يالثارات الحسين(ع) در آموزشگاه دخترانه ام البنين(س) روستاي ارنگو بالا سندرک شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 19820 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، «عیسی حیدری » اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف آموزش و آشنایی  دانش آموزان با آسیب های فضای مجازی و دوستی‌های ناباب دایر شده است.


وی افزود: بیش از 100 عکس نوشته و پوستر مرتبط با موضوع آسیب های اجتماعی در این نمایشگاه در معرض دید دانش آموزان قرار داده شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری یالثارات الحسین(ع) روستای ارنگو بالا.سندرک با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت سیار برگزار می شود، عنوان کرد: همه مدارس بخش سندرک تا پایان هفته کتاب میزبان نمایشگاه آسیب های اجتماعی خواهند بود.


وی ساعت بازدید دانش آموزان از این نمایشگاه را از 8 صبح تا 12 ظهر اعلام کرد و گفت: معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش سندرک در برپایی نمایشگاه با کانون فرهنگی هنری یالثارات الحسین(ع) مشارکت دارد.


گفتنی است؛ روستای ارنگو بالا از توابع بخش سندرک شهرستان میناب است و  براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385 جمعیت آن 655 نفر(135 خانوار) است.