اعلام برنامه های هفته کتاب در کانون فرهنگی هنری نینوا بیکاه
اعلام برنامه هاي هفته کتاب در کانون فرهنگي هنري نينوا بيکاه

اعلام برنامه های هفته کتاب در کانون فرهنگی هنری نینوا بیکاه

داوري گفت: همزمان با هفته کتاب ويژه برنامه هايي در راستاي ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخواني به همت کانون فرهنگي هنري نينوا در بخش بيکاه شهرستان رودان در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 19783 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « مصطفی داوری »، مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان رودان به تشریح برنامه های هفته کتاب این کانون پرداخت و عنوان کرد: اجرای طرح پیوند اولیاء و کتاب با هدف ایجاد دغدغه کتاب و مطالعه در فضای خانه و خانواده و عضویت والدین در کتابخانه از شاخص ترین برنامه هاست.

 

وی، حضور کتابداران و‌ مسئول کتابخانه در مسجد به منظور ترویج خواندن کتاب را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و افزود: معرفی و تجلیل از مهدی داوری به عنوان کتابدار و فعال در عرصه کتاب در شهر بیکاه بخش دیگری از برنامه هاست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه شهرستان رودان ادامه داد: تجلیل از خیرین حوزه کتاب و معلمان فعال به عنوان پرچمداران ترویج کتاب در جامعه، تجلیل از مادران قصه گو در منازل و تجلیل از قاریان و مروجین کتابهای دینی قرآن ،نهج البلاغه، و صحیفه سجادیه، مکتب عاشورا از دیگر برنامه هاست.

 

وی از برگزاری کارگاه قصه گویی با محوریت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و رونمایی از کتاب با موضوع سردار دلهای ایرانیان حاج قاسم به عنوان دیگر برنامه های هفته کتاب کانون فرهنگی هنری نینوا نام برد و اضافه کرد: معرفی و جذب نوجوانان و اولیاء جهت عضویت در کتابخانه بصورت مجازی و غبار روبی قبور مطهر شهدا و معلمان شهید بخش دیگری از برنامه هاست.

 

داوری، تبلیغات هفته کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی ، برگزاری مسابقه کتاب، تهیه عکس نوشته با درج سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد کتاب در فضای مجازی و نشست کتابخوان مدرسه ای و مسجدی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان ابتدایی با موضوع کتاب و کتابخوانی بخش دیگری از برنامه هاست.

 

وی افزود: طرح اهداء و نذر کتاب، دیدار با خانواده های معظم شهدای بیکاه و اهداء یک جلد قرآن مجید به آنان بعنوان بهترین کتاب آسمانی، برپایی نمایشگاه مجازی کتاب، شرکت اعضای کانون در مسابقات اعلام شده در سامانه فهما از برنامه های هفته کتاب کانون نینواست.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی و هنری نینوا از کانون های فعال شهرستان رودان است که در مسجد چهارده معصوم(ع) بخش بیکاه فعالیت می کند.